توزیع ۳۲۰ بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان بی‌بضاعت طارم 
کد خبر: 3751360
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

توزیع ۳۲۰ بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان بی‌بضاعت طارم 

گروه اجتماعی ــ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرروش طارم گفت: به کمک خیران ۳۲۰ بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان بی‌بضاعت این شهرستان اهدا شد.

توزیع 320 بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان بی‌بضاعت طارم عبادالله عبادی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرروش شهرستان طارم در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: به کمک تعدادی از خیران داخل و خارج استان 320 بسته نوشت‌افزار به ارزش تقریبی 90 میلیون ریال تاکنون تهیه و به دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع شده است.
وی تصریح کرد: اقشار مختلف شهرستان از جمله پزشکان حمایت ویژه‌ای در این زمینه داشتند و با هماهنگی فروشندگان نوشت‌افزار و اقلام مورد نظر را تهیه و جهت توزیع در اختیار آموزش و پرورش قرار دادند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان طارم اظهار کرد: لیست دانش‌آموزان بی‌بضاعت نیز از طریق مدیران مدارس به اداره ارسال و این هدایا تحت عنوان حمایت از دانش‌آموزان مستعد و فعال به آنان اعطا شد.
وی یادآور شد: برای حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و خیر بودن همیشه به مبلغ هنگفتی نیاز نیست، گاهی با اعطای یک مداد یا دفتر می‌توان دل دانش‌آموزان بی‌بضاعت و مستعد را بدست آورد.
وی با اشاره به تأکیدات دین مبین اسلام در زمینه خدمت به همنوع، تصریح کرد: خدمت به خلق خدا، در فرهنگ تعالیم قرآن و عترت، ارزش و ثواب فراوانی دارد. حتی در روایات، دستگیری از دیگران و گره گشودن از مردم، نسبت به برخی اعمال عبادی نظیر حج یا عمره مستحب، از ثواب والاتری برخوردار است.
عبادی با اشاره به اینکه خداوند سبحان در آیه 7 سورا اسرا می‌فرمایند: «إِنْ أَحْسَنْتُمْ أَحْسَنْتُمْ لِأَنْفُسِکُمْ»؛ «اگر نیکى کنید، به خودتان نیکى می‌کنید» یعنی نیکی و احسانی که انسان به برادران دینی و هم‌نوعان خود می‌کند در حقیقت بازگشتش به خود انسان است.
انتهای پیام
captcha